Garantie
CERTIFICAT DE GARANTIE PENTRU IMBRACAMINTE,GENTI SI ACCESORII
Conditii generale de acordare a garantiei:
Magazinul S.C. LF CALDERON SERV S.R.L.( www.lafemme.ro) in calitate de vanzator va ofera garantia produselor cumparate. Va rugam sa pastrati factura fiscala si sa verificati prezentul certificat de garantie in cazul unei reclamatii. Reclamatiile le puteti face pe adresa office@lafemme.ro. In perioada de garantie prezentul cetificat de garantie va asigura toate drepturile conferite de legislatia in vigoare, Legea nr.449/2003 privind vanzarea produselor si Ordonanta Guvernului Romaniei nr.21/1992 republicata privind protectia consumatorului pntru deficiente neimputabile consumatorului cu conditia respectarii instructiunilor de curatare si intretinere recomandate. In cazul neconformitatii produsului clientul poate solicita repararea prodului, inlocuirea acestuia sau daca acest lucru nu este posibil restituirea contravalorii. Masura reparatorie poate fi stabilita prin negociere comuna dar nu va depasi maxim 15 zile de la data la care s-a facut reclamatia. In cazul reclamatiei La Femme poate sa repare produsul, sa-l inlocuiasca cu unul identic si in cazul in care acesta nu este pe stoc sa ofere un produs la schimb clientului. In cazul in care clientul nu doreste schimbul de produse acesta va primi contravalorea produsului.
Raspunderea vanzatorului este asumata in conformitate cu dispozitiile art.16 din Legea 449/2003. Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.
Art. 10. - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.
Art. 11. -(1)În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
(3)O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
Art. 12. - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.
Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
Art. 14. - Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.
In cazul in care nu ati reusit sa va solutionati problema legata de o comanda prin email sau cu persoana cu care ati discutat, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Marius Trandafirescu, telefon 0752.242001 sau pe email conciliere@lafemme.ro.
Pentru acordarea garantiei este necesara respectarea instructiunilor precizate mai jos.
IMPORTANT!!!
Compozitia, instructiunile de intretinere precum si pictogramele cu instructiunile de curatare si intretinere ale produsului d-voastra se gasesc pe eticheta interioara a acestuia. Acestea sunt specifice produsului dvs si este obligatorie consultarea acestora.ATENTIE! Va rugam sa nu taiati eticheta interioara a produsului, lipsa acesteia va duce la pierderea garantiei!
Instructiuni de utilizare si intretinere articole de imbracaminte:
Ori de cate ori se impune imbracamintea se spala sau se curata cf instructiunilor indicate pe eticheta interioara. Se vor folosi numai detergenti care respecta nomele de caltate impuse de legislatia internationala privind siguranta utilizarii acestor produse.Nu folositi pentru spalare/curatarea produsului dvs produse de curatenie industriale. Acestea pot deterioara ireversibil produsul,fapt pentru care nu este acoperit de garantie. Nu uscati produsul dvs prin expunerea la surse de caldura. Uscarea se va face intotdeauna la temperatura camerei. Feriti produsul de obiecte care pot provoca zgarieturi,arsuri,perforari sau orice actiune fizica de natura sa-l deterioreze. In cazul in care apelati la serviciile de curatatorie/spalatorie pentru intretinerea produsului,societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare de niciun fel de defecte ce pot aparea datorita procesului de curatare/spalare.
Instructiuni de utilizare si intretinere genti si plicuri:
Gentile si plicurile comercializate sunt destinate exclusiv exclusiv pentru accesorii. Gentile nu sunt destinate a fi folosite pentru bagaje de voiaj. Greutatea maxima admisa este de 1KG. Pentru o utilizare indelungata si in cele mai bune conditii respectati instructiunile de intretinere de pe eticheta interioara. Feriți produsul dumneavoastră de obiecte care pot provoca zgârieturi, arsuri, perforări, condiţii de extremă mişcare (condus auto, etc.), sau orice acțiune fizică de natură să il deterioreze.
Instructiuni de utilizare si intretinere haina blana:
Produsul se curață în centre specializate. Nu uscați produsul prin expunerea la surse de căldură (radiatoare electrice, aragazuri, etc.)! Uscarea se va face întotdeauna la temperatura camerei. Petele de ploaie rămân vizibile chiar și după evaporarea apei, dar pot fi eliminate prin simpla frecare cu un burete.
Se interzice aplicarea directă pe haină a fardurilor, uleiurilor, alcoolului, parfumului sau a altor substanţe chimice.
Feriți produsul dumneavoastră de obiecte care pot provoca zgârieturi, arsuri, perforări, condiţii de extremă mişcare (condus auto, etc.), sau orice acțiune fizică de natură să il deterioreze. Utilizarea excesivă a curelelor de umăr poate duce la uzură. Descheiați haina atunci cand va așezati, aceasta previne uzura.
Garantia devine inaplicabilă și societatea noastră nu poate fi răspunzatoare de niciun fel de defect ce poate apărea datorită procesului de curățare, depozitării în condiții de umiditate, deteriorării sau decolorarii ca urmare a expunerii la soare sau la alte surse puternice de caldură, reparării sau modificării făcute de persoane neautorizate, utilizării în condiții improprii, altele pentru care produsul a fost proiectat.
Mod de depozitare:
Depozitaţi haina intr-un dulap, ferită de lumină și căldură.
Pe timpul verii se poate acoperi cu o pungă din fibre naturale (de exemplu bumbac, mătase), astfel încât aceasta să poată respira. Nu o acoperiţi cu folie din plastic. Blana dvs. are nevoie de circulaţia aerului.
Folosiţi un umeraş din plastic căptuşit cu capete rotunde.
Mai jos regasiti semnificatia pictogramelor de pe eticheta interioara a produsului dvs.